♥ Translate in your own language

dinsdag 1 november 2011

Herfst


Vanmiddag waren wij naar het Amstelpark, het was lekker weer ik wilde de mooie herfst kleuren op een foto zetten. Later zijn we nog een stukje gaan lopen in het Amsterdamse Bos, het was behoorlijk druk en bijna iedereen was wel aan het fotograferen, wat een kleurenpracht.

Deze is genomen aan het eind van de Europa Boulevard vanaf de rotonde bij De Borcht.


Deze heb ik genomen in het Amsterdamse Bos "Bosplan"


Op de terugweg ergens in een tuin stond deze bijzondere struik/boompje, de kleur alleen al, ik moest gewoon klikken!!



Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's Truus! Echt Herfst...

Liefs,

Marry

Albert y Mara fotolog zei

De tweede foto vinden wij prachtig, want er staat geen blik op. Ja ja de grote stad zonder auto's op de foto valt niet mee. Hier bij ons op de Veluwe heel veel mooie herfstkleuren. Omdat het zo gewoon is geworden, ook dit jaar nog geen foto's wezen maken. Misschien komt dat nog wel.

Wiesje zei

super mooie foto's!
ik heb je gelijk gelinkt op mijn blog!
Goed weekend!