♥ Translate in your own language

donderdag 2 februari 2012

Maxima en Nettie

Prinses Maxima startte vandaag het project Open Inloop Taal bij Cybersoek op het Timorplein in Amsterdam-Oost. De ontmoetingsplek en het digitale trapveldje van de Indische buurt waar buurtbewoners computervaardigheden leren en cursussen volgen bestaat 10 jaar.( Parool)

Gisteren kreeg ik een mailtje van Nettie, dat zij hoog bezoek hadden gekregen op de Computerclub waar Nettie les geeft aan de buurt bewoners, een foto had zij er bij gedaan en een filmpje, dus ik heb gevraagd of ik het op mijn web-site mag zetten. Dus jullie kunnen meegenieten.
Nettie schreef ik weet niet eens meer wat zij gevraagd heeft, en ook niet wat ik gezegd heb!! Erg spannend. foto's ( Parool ) Nettie zit naast Maxima!


en een filmpje:


(Mijn schouder gaat hartstikke goed!) Bedankt nog voor de berichtjes, kaartjes, en mooie bloemen)

Ook een berichtje van Bep over Tom, die gaat vandaag naar het AMC voor de zoveelste operatie, nu voor zijn benen, de aderen zijn dicht geslipt, morgen gaan ze opereren......ik hoor het wel, in ieder geval Sterkte van ons!
(Zojuist gehoord van Bep dat de operatie niet doorging, en nu gepland is op Woensdag 8 Februari)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Truus,

Wat leuk om dit allemaal te lezen en te bekijken zeg! Een prachtige verrassing om een bezoek te krijgen van prinses Máxima. Heb nu ook je schouder verhaaltje gelezen en fijn dat het allemaal zo goed gaat.

Groetjes van ons drieën aan jullie beide,

Marry