♥ Translate in your own language

woensdag 3 oktober 2012

Griep!!


De griep heeft grip op mij gekregen, sinds gisteren voel ik mij honds beroerd!! Heb een loopneus (die al aardig rood is) niet van de drank hoor!  De paracetamol is al aardig gebruikt en de strepsil's ook. Maar ja ik hoor om mij heen dat heel veel mensen beroerd zijn dus ben ik gelukkig niet alleen.
Ik ben al een paar weken tussen alle drukte door met de zolder kamer bezig geweest om er slaap plaatsen te maken voor de twee ooms en twee tantes uit Spanje van Francisco die volgende week Woensdag op vakantie komen naar Nederland, Francisco zijn moeder slaapt bij Linda en Francisco, dan kan zij eindelijk ook haar kleinzoon in haar armen sluiten, ze Skypen wel maar ja er gaat toch niets boven dat knulletje in je armen nemen....
Wij hopen dat het wat mooi weer gaat worden volgende week, dan kunnen ze met z'n allen een paar dingen van Nederland zien het zal wel Volendam, Albert Cuypmarkt, en Anne Frankhuis worden, Misschien dat wij ook nog ergens mee naar toegaan, maar dan gaat de camera mee, eerst maar weer beter worden.

Geen opmerkingen: